miercuri, 12 decembrie 2012

ROCK POSTCARDS & STAMPS IV (R 18-26)



PINK FLOYD




Aşa cum scriam şi în altă parte, confirmarea concertului lui Roger Waters la Bucureşti din luna lui august, anul viitor e pentru mine vestea anului în materie de concerte şi nu numai, chiar în materie de manifestare culturală în general.Poate dacă era vorba doar de un simplu concert Waters, nu mă strofocam  prea tare, dar vorbim de punerea în scena -integral- a inegalabilului THE WALL.Apucându-mă nostalgiile, mi-am adus aminte că n-am mai postat de ceva vreme ceva la capitolul Rock postcards&stamps şi am scos de la naftalină  (a se citi clasor) ceva în ton cu rândurile de mai sus.Vorbim de o serie de 9 valori, emisă în 1999 de micuţul stat asiatic Tuva (parte a Federatiei Ruse), având ca temă tocmai Pink Floyd.

Dupa cum bine se ştie printre colectionari, taman statele cele mai neînsemnate din punct de vedere economic şi ca ordin de mărime, reuşesc sa surprindă de multe ori prin cele mai năstruşnice emisiuni în materie de numismatică şi filatelie.Dacă amintim aici doar cazul Somaliei cu celebrele monede chitară (la care promit că revin cât de curând posibil), monede având forme de motociclete, autoturisme sport, animale, corpuri geometrice etc.Tot asa, şi în filatelie, vom constata că majoritatea emisiunilor având ca temă numele mari ale rockului provin din state africane si asiatice.O fi şi chestie de marketing, cert este că astfel de producţii sunt la mare trecere printre colecţionari.

Episoadele anterioare din seria Rock postcards&stamps aici: I,II.III.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu